Volgers

zondag 16 februari 2014

Whiff of Joy Preview I - digi release February

 
Hallo allemaal,

Vandaag is het dan eindelijk zover, wij als design team mogen onze
previews met de gloedniewe Whiff of Joy digistempels aan jullie laten zien.

Dit is mijn eerste kaart, hiervoor heb ik de digi
"United by Friendship" gebruikt.

en dan hebben we nog meer leuk nieuws voor jullie,
deze maand komen er ook een flink aantal digi designpapers uit,
waarvan ik er op deze kaart een drietal heb verwerkt,
olive diagonals, orange directions en aqua notes.

Woensdag kom ik hier weer terug om mijn tweede preview te laten zien
en a.s. donderdag hebben we weer een leuke blog hop voor jullie
georganiseerd, doen jullie dan allemaal mee?

Fijne zondag verder nog.

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Ohh wat een leuke preview Jeanet ze zijn weer super leuk en het digi dp staat heel gaaf en fleurig op je kaart! Ben benieuwd naar de volgende... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke stempel, en je hebt er een super kaart mee gemaakt ☺

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje deze stempel en het papier is super,ben al nieuwsgierig naar de rest.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what an adorable, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet card Jeanet :)
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen