Volgers

zaterdag 25 mei 2013

Whiff of Joy Monthly Project


Goedemorgen bloggers,
Het is vandaag alweer de laatste zaterdag van de maand,
dus weer tijd voor ons maandelijke design team project.

Deze maand was/is het thema
Altered Notebook

Ik heb van deze gelegenheid gebruikt om mijn agenda van dit jaar te pimpen.
Het voorblad is een soort insteekhoes, dus op zich niet moeilijk om daar
wat nieuws in te stoppen.
De enige "handicap" was dat alles plat moest blijven,
maar ook dat is gelukt en hieronder zien jullie het eindresultaat ervan.
Ik heb de stempel Henry met grote strik ingekleurd met de copic markers.
Verder hebben jullie me ook aangestoken met het frantage virus,
hieronder zien jullie mijn eerste resultaten haha. 
Op de vlaggetjes heb ik het jaartal gestansd. 
en helemaal onderaan op de tab heb ik het woordje
"agenda" geprint. 

Gaan jullie ook nog even kijken bij mijn mede DT leden,
die hebben ook weer stuk voor stuk geweldige creaties gemaakt!

Fijn weekend allemaal,



7 opmerkingen:

  1. Super hoor Jeanet! Leuk om te zien dat je dit ook met je agenda zo kunt doen! Ik heb er een foto ingestopt van mijn kleindochters...volgend jaar misschien eens een scrap voorkant! Heel leuk gedaan en bedacht!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig heb je dit gemaakt Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful agenda book, henry is just darling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi resultaat! En die stempels tja , moet toch maar eens manlief nog liever aankijken!! hihii Wij willen meer meer meer en nogmeer zien van deze prachtige creaties!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je dit mooi gelukt zeg om een boekje te pimpen,
    ziet er helemaal super uit ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen