Volgers

vrijdag 31 mei 2013

I love Paris

Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met alweer het laatste kaartje van de maand mei,
wat vliegt de tijd toch he
(alleen lijken de seizoenen de tijd niet meer bij te kunnen benen:-)

Dit keer een kaartje waar je wel een soort vakantiegevoel van kunt krijgen.

Het is een afdrukje van Whiff of Joy, genaamd I love Paris
met die schat van een Henri op de fiets met picknickmand in Parijs.


Het papier wat ik voor dit kaartje heb gebruikt is weer van Maja Design.
De afbeelding links van Henry heb ik van internet gehaald en afgedrukt op 
het designpapier.


De stans van de Eifeltoren is van Marianne Design en achter het
afdrukje heb ik nog een spellbinders mal gebruikt, Fleur de Lis squares genaamd.
En het kan bijna niet op mijn kaart ontbreken, hier en daar wat stiksels gemaakt met
de naaimachine.


Ik wil jullie alvast een heel fijn weekend toewensen.
Oja, morgen is de open dag van Ge-We Hobby,
komen jullie daar ook gezellig naartoe????

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Prachtig geheel heb je er weer van gemaakt,
    ik vind de stempel heel erg leuk en je kaart
    echt super mooi ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vakantie kaartje voor een stedentripje!! Zo gaaf alles bij me kaar!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jeanet, wat een topkaart weer zeg, helemaal leuk! Super zoals alles bij elkaar past en dit afdrukje is wel zo schattig, je wordt er gelijk vrolijk van. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verlang ik naar de vakantie als ik je kaartje zie!!!! Helaas ga ik dit jaar niet weg wegens een verbouwing van mijn flat (ook heel leuk hoor) maar je krijgt de stemming er wel in....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Jeanet, ik krijg spontaan zin in een weekendje Parijs... Wat een heerlijke kaart zeg!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen