Volgers

zondag 24 maart 2013

Happy Easter

Goedemorgen bloggers,

Vandaag ben ik er weer eens, dit keer met een kaartje voor de laatste challenge
van Whiff of Joy, met als thema "Happy Easter",
klik hier om naar de challenge te gaan.

Dit is mijn kaartje geworden;

Ik heb Henry met de kuikentjes gebruikt, zo'n schatje!
Officieel heet deze stempel de Easter Parade.

Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een paperpad van First Edition, spring drop.

Het adrukje is ingekleurd met de copic markers;
Henry - E47, E44, E43, E42, E41
Kuikens - Y11, Y15, Y17
Snavels - YR 16, R05
Achtergrond - B12, B000, B0000

Achter het afdrukje heb ik weer eens mijn favoriete spellbinders mal van dit moment gebruikt,
de Floral Oval.
Daarachter zit een stukje designpapier waarvan ik de linkerzijde heb gestansd met de Notebook border Die.
Hebben jullie trouwens al gehoord dat de Die's van Whiff of Joy een nieuwe (eigen) naam hebben gekregen? Ze heten nu Die-Lights!!!
Verder zien jullie ook nog drie andere Die-Light stanzen, de Banner Border en de pijl is
van de set Arrows. Verder nog de Nested Flowers II.

De Banner Border en de Nested Flowers II heb ik (alweer) gestansd uit een stuk perkamentpapier.
Het begint een gewoonte te worden haha.


Groetjes,





7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Jeanet.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Jeanet.lief stempeltje is het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toppertje weer Jeanet, ik vind hem weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi jeanet
    en lekker duidelijk wat je gebruikt hebt, vind ik fijn zo
    dan krijg je er een goed beeld bij
    super kaart!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaart heb je weer gemaakt,
    zo gezellig en vrolijk, en die mal is idd schitterend ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen