Volgers

zaterdag 14 januari 2012

Marianne Design #47 - Alles mag

Hallo bloggers,

Ik wilde net een kaartje op mijn blog zetten, toen ik dit onafgemaakte
blogbericht nog tegenkwam...helemaal vergeten om mijn voorbeeldkaartje voor
de Marianne Design Challenges aan jullie te laten zien....

De opdracht was dit keer bedacht door Hanny en het is geworden
ALLES MAG - ANYTHING GOES
Nou, ik heb van deze gelegenheid gebruik gemaakt om nog maar
eens mijn winterse creatables te voorschijn te halen.

en heb er deze ronde kaart van gemaakt.
Het stuk karton en het sterrenlint komen uit een kerstpakket
(een freubelaar ziet overal iets bruikbaars in he?)

Verder is het afdrukje van Don & Daisy, zo'n lieffie.
Zoals ik al zei heb ik een flink aantal creatables van Marianne Design gebruikt;
- LR 0185, de sneeuwvlok
- LR 0191, de lantaarn
- LR 0156, bladeren
- LR 0180, cirkel
- LR 0181, dennetak
- CR 1203, craftable vierkant

Het designpapier is weer van Marianne Design.

Voor de winnaar ligt er weer een hele leuke prijs klaar,
dus ik zou zo zeggen, doe lekker mee maar vergeet niet
dat je op je creatie wel een creatable en/of stempel of plaatje
van Marianne Design moet gebruikten.

Straks kom ik nog terug met een ander kaartje
dus ik hoop dat jullie dan ook weer even langskomen,
altijd leuk om jullie reacties te lezen!


Groetjes,


Challenges;
Scrapcards challenge - winterkaart
een hoop inspiratie challenge  - iets geponsd op je kaart

7 opmerkingen:

  1. Wow this is gorgeous, Fab shape and stunning details. HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is erg leuk geworden.
    Had nl eerst die andere bekeken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet,

    Wat leuk dat je meedoet met onze challenge 'maak een winterse kaart'.
    Echt een leuk kaartje heb je gemaakt zeg. Een schattige stempel is dat zeg. Maakt je kaart ook helemaal winters:) Die sterretjes lijken net vers gebakken koekjes...zien er uit om op te eten hihi.

    Groetjes,
    Neltine (Design Team Scr@p-Cards Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW....what a spectacular design and the image is absolutely darling! Beautiful job, Jeanet!!!!! Very creative!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi jeanet
    wat een warme winterse kaart en vast heel goed voor de komende kerstkaarten te gebruiken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kaart Jeanet! Er zit weer zoveel moois op dat ik kan blijven kijken...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk winters kaartje !! Leuk zo die ronde vorm.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen