Volgers

woensdag 23 februari 2011

Troublemaker Edwin

Tjonge, ik zie dat ik vorige week maandag mijn laatste kaartje heb
gepost, erg he!
Ik ben ondertussen druk bezig met mijn DT werk en natuurlijk
alle huishoudelijke dingetjes. Deze week hebben de kinderen
vakantie, dus hoef ik lekker niet naar school te rijden e.d.
Lekker rustig, dus nu echt tijd om een kaartje te plaatsen, haha.
Ook ben ik er al een poosje niet aan toegekomen om op al jullie
geplaatste kaartjes te reageren, vaak kijk ik wel even, maar
kost het me te veel tijd om een berichtje achter te laten.


Ik heb dit keer dus eens niet gekozen voor schattig, wat ik toch
echt 't leukst vind om te maken, maar voor stoer, met deze
Edwin die de onschuld zelf speelt.


Groetjes,
Challenges;
Crafty Catz  - one for men
Creative craft - card for a teen
creative inspirations - plain and simple
magnolia down under - distressing
pile it on - childhood dreams
simon says stamps - make your own embellishment

28 opmerkingen:

  1. Perfect lil trouble maker! Great CAS layout for your style!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ook stoer gaat je prima af! Heel leuk en prachtig mooi ingekleurd... Enne, heel herkenbaar hoor van dat tijd te kort komen ;-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stoer kaartje. Leuk idee! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zo met die tekst kijk je weer heel anders tegen onze Edwin aan. super geslaagd!!.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig stoere kaart is dit geworden. Stoere kaarten blijven moeilijk. Enne dat tijd te kort ............ heel herkenbaar. Wij hebben maar 1 kind en zelfs dan kom je tijd te kort. Maar dat is helemaal niet erg
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stoer met wel gaaf hoor!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig kaartje geworden. En dit is zo'n innemend manneke die Edwin. Mooie combinatie van kleuren en papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n stoere kaart. Vind ik altijd best moeilijk om te maken.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    wat is ie onwijs leuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je reactie. Nee ik heb het pakketje jammer genoeg noeg niet binnen gekregen! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk en stoer kaartje Jeanet!! :D
    De tekst vind ik echt helemaal geweldig en past wel heeeel goed bij een jongenskaart.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mannenkaartje Jeanet, erg mooi!
    Fijne vakantie!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke mannenkaart Jeanet! hele mooie kleuren en super tekststempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mij betreft mag je vaker van die stoere kaartjes maken. Helemaal geweldig en wat een super leuke tekst!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He,He, dat werd tijd weer eens een kaartje.
    HI HI ;o.
    Maar je hebt het weer goed gemaakt hoor. Het is weer een schatje geworden. En die tekst is super leuk. Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah so cute!! love your card!!
    thanks for joining us at Creative inspirations this time hope to see you again next time too
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik ben een tijdje niet geweest...maar hier ben ik dan eventjes om langs de blogs te gaan!
    Je tekst is erg leuk bij dat manneke!
    Het is een prachtige kaart geworden!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super boy's card!
    Thank you for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super cute card, thanks for sharing your creation with us at Craftycatz, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely card thanks for joining Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  22. what a handsome lil dude, your coloring is perfect and I love the die cut, thanks so much for sharing with us at Creative Inspirations
    Debs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a wonderful masculine card Jeanet! I love the sentiment :) The soft colouring looks gorgeous.

    Thanks for joining us at Magnolia Downunder for the distressing challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. very nice,good to see Edwin on a card
    thanks for sharing
    Denise
    MDUC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great card love your colouring thanks for joining us at Creative Craft Challenge
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen