Volgers

zaterdag 29 januari 2011

Het DML team is bekend!

Vandaag mag ik dan eindelijk laten zien wie er in het team van
komen,
ik zou zeggen neem HIER snel even een kijkje,
want deze meiden maken allemaal stuk voor stuk prachtige dingen.
Op 14 februari gaat de eerste challenge van start en ik
hoop natuurlijk dat jullie allemaal lekker mee gaan doen.

Ook kun je nog steeds meedoen
aan de candy die we HIER
weggeven ter ere van de opening van het eerste Nederlandse
Magnolia Challengeblog, leuk he!

Fijn weekend allemaal


11 opmerkingen:

  1. Ik heb er alvast heel veel zin in en vind het superleuk dat ik deel uit mag maken van het
    DT team !

    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zulke kandidaten wist ik dat ik geen enkele kans maakte!
    Veel succes!
    Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet,
    Super hoor dat jullie zo'n fantastisch team samen hebben kunnen stellen.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wens jullie heel veel susses zal zekers gaan meedoen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeanet,
    Ik heb zo ontzettend veel zin om met jullie te beginnen! En ik hoop dat we samen veel mooie dingen laten zien en natuurlijk veel plezier kunnen hebben!
    Succes met de eerste challenge! :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben benieuwd ga het op de voet volgen jullie hebben een leuk team weten samen te stellen, succes ermee!!

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jeanet,

    Nou ik heb er zin in hoor!!!
    We hebben wel een heel mooi team dacht ik zo!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yeah! Yoehoe... you made it! En nog wel helemaal bovenaan ;-) Hartstikke goed joh, gefeliciteerd. Loop je op wolkjes? Lol. Heel veel plezier en ik kom zeker ook meespelen, gezellig!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Jeanet en veel succes!
    Ik ga zeker meedoen!
    Groetjes van Jacquline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier Jeanet, kijk al uit naar als het moois dat je ons weer gaat laten zien! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen