Volgers

donderdag 16 december 2010

Marianne Design Challenge - Ronde kaart


De nieuwe uitdaging bij
is
"Maak een ronde kaart"

Ik pakte eigenlijk "vanzelfsprekend" mijn Marianne Design
Creatable, dan heb je al een ronde basis he.
Daarop heb ik een uitgestanst ronde van Basic Grey geplakt
en daarbovenop weer mijn stempelafdrukje.
Dit keer heb ik twee stempels van Marianne met elkaar gemaskerd
en het label is gemaakt met stempeltjes van het stempelvel
Eline's Vintage Christmas (EC 0099)
Ik heb heb het labeltje twee keer gestempeld en op het
achterste labeltje nog net op de rand dat leuke ronde stempeltje
(Christmas post) gezet, zodat het net nog een klein beetje zichtbaar is.
Het labeltje zit vast met een stukje touw, waaraan ik nog twee rode
belletjes heb gehangen.

Vandaag hebben ze bij onze basisschool de laatste hele schooldag,
morgen zijn ze lekker om 11 uur al uit, want op de valreep van het jaar 2010
trouwt er nog een juf.
Het team (juffen en meester) wil natuurlijk naar de bruiloft toe,
dus hebben alle kinderen een paar uurtjes eerder vakantie gekregen,
lekker hoor!
Ook de kerstviering hebben wij al achter de rug, dit was gisteren
avond, erg leuk gedaan door alle kinderen hoor.
Blijft altijd een spannende tijd he, eerst sinterklaas vieren
en daarna hebben ze nog maar een krappe twee weken om
alles in te studeren voor het kerstfeest.


17 opmerkingen:

  1. oh wat prachtig gemaakt weer! helemaal lief en leuk! wie weet... ga ik nog meedoen :) haha tijd...? kon je dat ergens online kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, als jij een adres hebt gevonden waar je tijd kunt kopen, geef mij dan ook snel een seintje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey jeanet , mooie kaart hoor vind die voor de wedstrijd ook super mooi, ben blij dat je me kaart mooi vind , ook al weet ik niet eens meer welke ik je verstuurt heb erg he hihi.
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig, leuk die ronde vorm, past helemaal bij kerst, hij zou zo in de boom kunnen ;-) Leuk met die tags en besjes en leuke dingetjes...
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk Jeanet. Ben zelf gek op de Eline stempels. Mooi ingekleurd maar ik wil ook nog even reageren op de 2 kaarten hieronder want die vind ik supermooi. Wow dat patchwork. Schitterend . En dat schattige schaatsstelletje daar heb je ook weer iets moois van gemaakt.
    Fijne kerstvakantie en groeten vanuit Zeeland van
    Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Wat schitterend gemaakt Jeanet,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is heel leuk ! vooral ook het labeltje is super !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Jeanet, wow wat een plaatje weer, erg mooi gemaakt met super mooie details! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet, supers mooi kaartje zeg! Vind die Creatable ook een hele mooie! Je Magnolia kaart hieronder is ook helemaal te gek zeg! Hartstikke mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Jeanet, super gaaf en heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh... wat een prachtige en originele kaart! Mooi, mooi!!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze mooi. Leuk model, maar ook zo geweldig gekleurd.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat is die prachtig geworden heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen