Volgers

donderdag 23 september 2010

Marianne Design Challege DT project

Vorige week is er bij onze nicht een dochtertje geboren,
een schattig klein poppie hoor!
Toen ik mijn voorbeeld voor het Marianne Design Challengeblog
moest gaan maken, dacht ik meteen aan die kleine Ilse
Het is de bedoeling dat je iets anders maakt dan een kaart deze keer,
alles mag, zolang je maar eens stempel of 3D plaatje van Marianne Design
gebruikt.
Ik heb dus een soort hanger gemaakt van
foto lijstjes (roze berekopjes) die ik echt heel
erg lang geleden al eens had gekocht bij de
Zeeman of zo.
In de middelste heb ik een stukje van het geboortekaartje
verwerkt.

Op de rand van de lijstjes heb ik verschillende bloemetjes
en blaadjes verwerkt, een vlindertje, en ook nog wat
stippels van de perlenpen gezet.

Dit was dus het originele geboortekaartje, wat
ik heb ingescand en daarna in twee laagjes (met 3D tape ertussen)
in het middelste lijstje heb gedaan.

In de andere lijstjes heb ik een stempel
van Marianne Design gedaan en ingekleurd met
distress inkt. Erachter heb ik stukjes PIP behang
gedaan (de babykamer is ook behangen met PIP behang)

De 3 lijstjes heb ik opgehangen aan een groen stippel lint en
klaar was het, ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hanger! En origineel dat je het geboortekaartje erin hebt verwerkt.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend project jeanet mooie kleurtjes
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jeanet,

    Amai dat is prachtig gedaan ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord, prachtig, je moet er maar opkomen vind ik.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het schitterend. Heel creatief bedacht.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige slinger en super leuk dat je het kaartje er ook in verwerkt hebt!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeanet,

    Wat orgineel zeg, heel erg leuk gedaan. Soms kun je zulke leuke dingen op de kop tikken bij Zeeman, Kruitvat of Action, het komt altijd weer een keer van pas, dat zie je nu maar weer. Trouwens nog Gefeliciteerd met de geboorte van Ilse.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel origineel en super lief, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je prachtig gemaakt, in dezelfde stijl als hun geboortekaart.
    Ik vind je kaart met breiwerk en gehaakte bloem van laatst zooooooo leuk! Geweldig.
    Het hangertje waar het tuniekje ophangt is wel versierd met een zelfgemaakt breisel, maar ik heb het niet zelf gebreid. Mijn moeder heeft het gekocht van een oudere mevrouw op een handwerkbeurs. Ik vind het altijd heel waardevol als mensen zelf iets maken. Het idee dat ik iets vast heb waar een ander veel tijd en handwerk in heeft gestoken... dat vind ik echt bijzonder!
    Truste...
    Hugs Ingrid
    ps bedankt voor je lieve berichten op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. te quedo muy hermoso, me encanta muhco =)
    saludos desde lima peru
    helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een hele mooie hanger gemaakt
    een heel apart kado.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen