Volgers

woensdag 16 juni 2010

Nieuwe challenge bij Scr@pCards

Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij
dit keer een sketch van Karin, zie hieronder.

En dit was jammergenoeg alweer mijn laatste creatie als
gastdesigner voor hen. Dames, het was reuze leuk om
met jullie te mogen "werken", BEDANKT!

Ik zal nog even wat over mijn kaartje vertellen,
het Tilda afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt en
de randjes van haar kleding heb ik bewerkt met stickles.
De bloemetjes op de kaart heb ik wat op kleur gebracht met
dezelfde distress inkt als het jurkje en daarna nog bespoten
met glimmer mist.
Oja, het rondje op de sketch heb ik ingevuld met een doily lace.

En nu maar wachten op het telefoontje van onze zoon Mark,
die een lange schooldag heeft, haha, nee hoor
hij is met zijn klas een dagje naar Lille.
Vanmorgen om half 7 vertrokken en ik verwacht eigenlijk
nu elk moment een telefoontje van hem dat ze weer terug
op school zijn, zodat ik hem kan gaan halen.

Morgen kom ik terug met mijn DT kaart van Crafty Creations
en mijn eerste DT kaart voor het Marianne Design Challenge blog.

Challenges;
Bunny Zoes Crafts - nice and girly
A spoon full of sugar - enjoying sunshine
Stamp Something - happy something


6 opmerkingen:

  1. Oh wat een lieve Tilda!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is prachtig geworden. heel mooi papier en mooie kleuren,
    super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super is je kaart zeg!! wat heb je ook prachtig gekleurd!! bevalt de distress je goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuk geworden ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje is dat geworden Jeanet,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je er voor gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deine Karte sieht super schön aus.

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen