Volgers

zondag 28 februari 2010

We zijn weer thuis/ We are home

In de week voordat we op wintersport gingen vielen er hier nog een aantal hele leuke dingen
in de brievenbus;
Als eerste de prijs die ik had gewonnen bij It's scrap time (o.a sponsor van Scrap Talk Challenges)
 met de valentijnwedstrijd
In the week before we went for a skiing holiday, the postmen brought me a
couple of nice packages;
At first my price from It's scrap time (sponsoring Scrap Talk Challenges) where
I won their valentines challenge.
Hier een close uppie van de bloemen en charms, leuk he!
Reuze bedankt hiervoor....
Here you can see the flowers and charms in a close up, isn't it nice!
Thanks a lot for it...

Daarna kwam de stempel die ik had gewonnen bij Lala Land Craft's
And the second parcel includes a stamp I won at LaLa Land Crafs's


En alsof het nog niet genoeg was kreeg ik ook nog eens een stempel van WOJ
die ik had gewonnen
And if it wasn't enough there also came a stamp of WOJ


Je zou toch bijna geen zin meer hebben om op vakantie te gaan, hihi!
You should almost stay at home instead of going for a holiday with such
nice stuff, lol!

Nee hoor, 't was heel erg leuk in Oostenrijk.
Hieronder een kleine impressie van ons weekje.
Tja...op de laatste dag van de vakantie kwam ik erachter dat
ik best veel foto's had gemaakt, maar dat ik er
natuurlijk zelf weer eens NIET op sta!!!
It was very nice in Austria.
Here you can get a little impression of our week.
And on the last day of our vacation, I realised that I
took quite a lot of pictures, but there is no one with me on it!!!


Vanmorgen, toen ik al "stiekem" effe heb zitten surfen, zag ik
dat ik in de top drie was beland bij Cards for men, super leuk.
This moring, when I was peeping I saw that I won a badge
at Cards for men, top three, great.

Vanaf morgen hoop ik weer regelmatig bij jullie allemaal "langs te wippen" op je blog en
zelf natuurlijk ook weer eens creatief bezig te zijn.
From tomorrow on I intend to blog more regularly and also become
creative myself after a week of rest.

6 opmerkingen:

  1. Hallo JEANET, jij bent wel heel wat keertjes in de prijzen gevallen:)
    voor alles van harte gefeliciteerd:)
    ik heb vandaag een candy gewonnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Jeanet jij bent goed verwent, gefeliciteerd met al je prijzen.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!!!! gaaf zeg!! super!! NOU HET ZIET ER WEL HEEL GEZELLIG UIT. die vakantie fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prijs. En heerlijk die ski foto's ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prijzen, jij kunt weer lekker vooruit met je nieuwe aanwinsten.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jeanet,

    Wat een geweldig leuke prijzen heb je ontvangen. De foto's van je vakantie in Oostenrijk zijn ook super leuk. Wij zijn ook net terug, wat was het heerlijk he? Wat een leuk gezin heb je.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen